KLANT ERVARINGEN

De Castor 2023.
Bij de voorbereidingen had ik al plezier! Marktplaats werd afgestruind op zoek naar een lichtgewicht tent en een rugzak. Oudoorwinkels werden bezocht. Wat een feestje om daar rond te lopen. Helemaal blij met mijn adventure voedselpakketjes en nieuwe wandelschoenen! Klaar om mee te lopen met wandeltocht de Castor.

Met een groep gezellige medeavonturiers deelgenomen aan deze tocht. Nieuwe mensen ontmoet. Fysieke uitdaging volbracht. Gesmuld van macaroni. Gelachen rond het kampvuur. Goed geslapen in mijn lichtgewicht tentje.
Super weekend gehad!

Dankjewel Danny-DH Buitensport voor dit geweldige avontuur!

Kim

ia Instagram op DH Buitensport terecht gekomen. Zoekend naar nieuw avontuur , nieuwe ervaringen in een voor mij totaal nieuwe groep, waagde ik de gok en schreef me in voor de Castor . Steeds meer basic skills ervaren / leren om mee te nemen op mijn bike pack trips .
Conclusie : warm bad ( of letterlijk een koude 🤣)
mooie groep, veel geleerd , aanrader voor doorzetters die houden van buitenspelen. Compliment voor de organisatie Danny . Ik zou graag nog eens mee gaan !!!!

Karin

Voor de tweede keer de Castor meegelopen. Echt enorm genoten! Niet alleen van de prachtige omgeving. Ik ben echt top begeleid door Danny, zowel in de voorbereidingen als in de uitvoering. De route is uitdagend voor ieder niveau. En naast dat ik fysiek aan de bak moest heb ik het ook enorm naar mijn zin gehad. Zeker weer voor herhaling vatbaar dus op naar volgend jaar!

Peter

Inmiddels train ik al 2 jaar bij Danny's Level training. Ik begon met op zaterdagochtend. Na heel lang niets gedaan te hebben, zag ik er best tegenop. Maar wat was het fijn; een leuke groep mensen, een goede sfeer, professionele begeleiding en voor elk niveau uitdagend! Geen les is hetzelfde en wat voel je je goed en vol energie na een training.

Danny organiseert ook regelmatig hikes (met en zonder overnachting in een tent) of andere activiteiten, zoals een bokstraining. Kortom ik ben heel blij deze stap genomen te hebben en kan het iedereen aanraden. Niets is zo fijn als in de buitenlucht actief te zijn (zelfs bij minder goed weer) met zo'n leuke groep mensen!

Fanny

Castor 2023, vorig jaar kon ik helaas niet deelnemen ivm een verhuizing, maar dit jaar was het eindelijk zover. Gezien ik al jaren niet meer gekampeerd had begon de voorbereiding voor mijn tocht al maanden geleden. Tent/ Tas / matje slaapzak etc etc. soms bellend met Danny vanuit de winkel wat nu de beste keus zou zijn, bereide ik me stap voor stap voor op de tocht. Tot vorig weekend eindelijk was het zover. Wat heb ik genoten. Goed gezelschap goede begeleiding en een prachtige tocht. We hebben geklommen en geklauterd langs de Ourthe die door de vele regenval buiten zijn oevers was getreden.
Een hele leuke groep, goede gesprekken gevoerd en even lekker weg van de sleur van het leven. Tot volgend jaar dan ben ik weer van de partij !!

Erik

Super leuke wandeling met de Stompert laatst in Oostvoorne. Heerlijke route uitgekozen Danny ! We beginnen natuurlijk met coffee. Bos, strand, duinen. Overal was weer aan gedacht, Danny stopt veel tijd in de organisatie en bergeleiding. Er is altijd een gezellige sfeer en groep positieve mensen. Dat geld ook voor de Bootcamp trainingen. Verheug me op de volgende uitjes en training 😃

Anne

Het eerste weekend van April staat in het teken van de Castor. Castor is een tweedaagse wandeling in de Ardennen, langs de rivier de Ourthe. We wandelen dan rond de 20 km met bepakking. Overnachten in een tentje en voor je eigen eten zorgen. Zeg maar back to basic. Dit jaar was mijn 2e Castor. Zou ik het net zo leuk vinden als vorig jaar.

De weersvoorspellingen waren dit jaar nou niet echt rooskleurig . Er zou veel regen vallen , vooral op zaterdag.

Zaterdagochtend vroeg met me maatje Cindy vertrokken richting de Ardennen. Onderweg alleen maar regen gehad, dat voorspelde niet veel goeds. Om 10:00 uur waren we bij het vertrekpunt, waar het zowaar minder was met regen. Om 10:30 gestart met de wandeling. Vanwege de vele regenval eerder afgelopen week, was de Ourthe een beetje buiten zijn oevers getreden. Waardoor we goed moesten opletten waar we liepen. Stenen waren nat en glad, en stukken met blubber . Er zaten paar pittige klimmetjes tussen, maar geweldig om te doen. Rond 17:00 uur waren we op de camping aan gekomen.

Als eerste de tentjes opgezet. Vanwege dat het droog was. En de voorspelling van een natte dag viel reuze mee. Weinig regen gehad onderweg.

Na het opzetten van de tent even met z'n alle bij de kachel wat gedronken en gelachen. Hierna ging het kampvuur aan en gingen we ieder onze eigen eten klaar maken. Na het eten rondom het kampvuur nog na gekletst .

Uiteindelijk begon het rond 22:00 uur te regenen, tijd om onze tentjes in te duiken. Na een nacht, waarin het veel geregend heeft , werden we rond 7:00 uur allemaal een beetje wakker. Eerst de tentjes afbreken en daarna zelf voor je ontbijtje zorgen.

Scrumbbeld Eggs van Adventure food had ik. Smaakte goed. Om 9:00 uur gingen weer terug wandelen naar de auto. Ook de zondag bleef het de hele dag droog. Rond 16:30 uur waren we weer terug bij de auto.

Het waren weer twee fantastische dagen, met een leuke groep deelnemers.

Bedankt allemaal en in het bijzonder Dan van DH Buitensport. Top geregeld.

Bas

Dit jaar voor het eerst meegedaan met de Castor onder begeleiding van Danny. Een mooie tocht door verrassend mooie en ruige gedeelten van de Ardennen. Ongeveer 20 km per dag gelopen met ook flink wat hoogtemeters. Overnachting vond plaats op een mooie camping.
En de tweede dag nog meer mooie uitzichten.
Onderweg leuke gesprekken gevoerd met de andere deelnemers.
Al met al een hele leuke en mooie tocht en perfect begeleid en georganiseerd door Danny!